Obrada oštećenih pošiljki (naknada štete)
Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje
znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno
prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Gebruder Weiss) ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava
DPD) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o
preuzimanju" (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila
neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor
izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba
ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo
nakon uručenja paketa.
Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički
oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za
naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu
ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen putem kontaktnog obrasca ili na broj telefona 01 8000
190. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog
artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje
oštećenog paketa na vašoj adresi.
Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe
oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku
štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je
potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen putem kontaktnog obrasca ili na broj telefona 01 8000 190. Kod
prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla,
Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje
oštećenog paketa na vašoj adresi.
UPOZORENJE: NIJE MOGUĆE ISKORISTITI OPCIJU POVRATA ARTIKLA ZBOG OŠTEĆENJA PRILIKOM DOSTAVE BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE!
U slučaju poteškoća nas kontaktirajte
Pozovite nas na:
- 01 8000 190
- Dostupni smo od ponedjeljka do petka od 08:00 - 17:00 i subotom od od 08:00 - 12:00.
Ili iskoristite naš kontaktni obrazac.
Kontaktni obrazac
Često postavljana pitanja
Moram li preuzeti artikl za kojeg sumnjam da je oštećen?
›
Ako artikl ima oštećenu ambalažu, ali izgleda da artikl u njoj nije oštećen, možete prihvatiti narudžbu, a dostavljača obavijestite o tome da je ambalaža oštećena. Predlažemo da sa dostavljačem napišete zapisnik.
Ako sumnjate da je artikl oštećen, nemojte prihvatiti narudžbu i odmah o tome obavijestite našu Službu za pomoć korisnicima na nekom od gore navedenih konktakata.
Što trebam za početak postupka povrata artikla?
›
Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD ili naljepnice pošte, opis oštećenja te broj računa ili narudžbe.
Predlažemo da najprije kontaktirate Službu za pomoć korisnicima, gdje će vam naši operateri pomoći, ili da više informacija potražite OVDJE.