Briga za kupca

Web trgovina MALL.HR nastala je iz želje da kupcima ponudi najbolju moguću uslugu u što ljubaznijem obliku. Osim povoljnih cijena, željeli smo web kupnji dati dodanu vrijednost.

Briga za kupca je jedna od glavnih prioriteta našeg djelovanja i ispunjavamo je na više načina:

  • osiguravamo da su kupnje na MALL.HR sigurne, tehnički i iz perspektive zaštite potrošača,
  • kupce educiramo o tehničkim karakteristikama proizvoda i pravima koja imaju kao potrošači,
  • osiguravamo da su podatci u web trgovini ažurni i točni,
  • eventualne komplikacije i nesporazume uvijek pokušavamo riješiti u korist kupca,
  • kupcu uvijek pokušavamo dati najkvalitetniju informaciju već prije kupnje, zato su naši opisi proizvoda opširni, a potičemo i pisanje mišljenja i ocjena onih koji proizvod već koriste i uvijek smo na raspolaganju za dodatna pitanja na broju telefona 01 8000 190 i na e-mailu: info@mall.hr

Ako mislite da naša briga za kupce može biti još bolja, bit će nam drago čuti svaki prijedlog!