Cijena
Dostupnost
Kategorija
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
LG samostojeći hladnjak pripada energetskom razredu E i nudi 234 l rashladnog i 107 l zamrzivačkog prostora. Može se pohvaliti kompresorom LINEARCooling™ i tehnologijom NatureFRESH™ za ravnomjerno i visokokvalitetno hlađenje hrane.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Samostojeća mikrovalna pećnica s roštiljem, ukupne zapremine 25 l, upravljanjem na dodir i transparentnim zaslonom. LG MH6565DPR ima Smart inverter magnetron, EasyClean antibakterijsku površinu i rešetku sa silikonskim grijaćim elementom.
Predviđeni datum otpreme: 23.4.
Perilica rublja LG F4WR510SBW može se pohvaliti kapacitetom pranja od 10 kg i 10 unaprijed postavljenih programa. Spada u energetski razred A, a troši 46 kWh energije na 100 ciklusa.
Predviđeni datum otpreme: 23.4.
LG GBV7280CEV Kombinirani hladnjak u elegantnom crnom dizajnu može se pohvaliti volumenom hladnjaka od 277 l i volumenom zamrzivača od 110 l. Smješten je u energetski razred C i troši 174 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 23.4.
LG GBF71PZDMN Hladnjak sa zamrzivačem ispod pripada E klasi energetske učinkovitosti. Nudi 340 litara obujma, od čega 233 litara za hladnjak i 107 litara za zamrzivač.
Trenutno nedostupno
LG GBP61SWPGN hladnjak s donjim zamrzivačem spada u D razred energetske učinkovitosti. Nudi 341 litara zapremine, od čega 234 litara za hladnjak i 107 litara za zamrzivač.
Trenutno nedostupno
Tvrtka LG Electronics, Inc (LG) osnovana je 1958. godine. Vodeća je svjetska tvrtka u području potrošačke elektronike, kućanskih aparata i mobilne komunikacije. Slova L i G u krugu simboliziraju svijet, budućnost, mladost, humanost i tehnologiju. Nastoje održavati dobre odnose s kupcima širom svijeta.