Materijalni nedostatak može se uvažiti kada:
- artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
- artikl nema karakteristike koje su potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato odnosno moralo bi mu biti poznato,
- artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
- prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.
Kako se provjerava primjerenost artikla?
Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navođenjima na samom artiklu.
Kako se materijalni nedostatak uvažava?
Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku. Kupac nam istovremeno omogućava pregled artikla.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem kontaktnog obrasca. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač, to jest tvrtka Internet Mall d.o.o..