Poštovani/a,
Ovim putem želim izraziti svoje nezadovoljstvo i podnijeti žalbu vezano uz miš za gaming koji sam nedavno kupio u vašoj trgovini.
Nažalost, od trenutka kada sam počeo koristiti miš, primijetio sam da se javlja problem "duble click" (dvostruko klikanje) prilikom korištenja lijevog klika. Ovaj problem značajno ometa moje iskustvo igranja i utječe na preciznost i funkcionalnost miša. Unatoč mojim nastojanjima da riješim ovaj problem, miš se i dalje ponaša neispravno čak i nakon nekoliko dana korištenja.
Nažalost, zbog obaveza koje su me zadesile, nisam imao mogućnost kontaktirati vašu trgovinu u roku od 14 dana kako je propisano uvjetima reklamacije. Međutim, čim sam imao malo slobodnog vremena, odmah sam se obratio vašoj službi za korisnike u roku od 1 dan (pre kasno), s nadom da ćemo pronaći rješenje za ovaj problem. Nažalost, iznenadio sam se kada su mi rekli da je to prekasno za podnošenje reklamacije proizvoda.
Želim naglasiti da je ovaj miš za gaming bio namijenjen isključivo za tu svrhu, te da sam očekivao kvalitetan proizvod koji bi mi pružio zadovoljavajuće iskustvo tijekom igranja. Međutim, sada sam ostao s neispravnim mišem za koji sam platio znatan iznos novca.
Molim vas da razmotrite moju situaciju i da mi pružite odgovarajuće rješenje. Budući da sam uočio neispravnost proizvoda vrlo brzo nakon kupnje, smatram da je razumno očekivati da se moja reklamacija prihvati unatoč manjem kašnjenju u kontaktiranju vaše trgovine.
Molim vas da mi pružite mogućnost zamjene ili da mi omogućite povrat novca. Kao kupac, osjećam se nepravedno tretiranim jer sam stekao dojam da je proizvod koji sam kupio bio u nedovoljno kvalitetnom stanju već od samog početka.
Molim vas da me obavijestite o vašem stajalištu u roku od 14 d.