Cijena
Oznaka
Dostupnost
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
LG samostojeći hladnjak pripada energetskom razredu E i nudi 234 l rashladnog i 107 l zamrzivačkog prostora. Može se pohvaliti kompresorom LINEARCooling™ i tehnologijom NatureFRESH™ za ravnomjerno i visokokvalitetno hlađenje hrane.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
LG GBP31SWLZN je kombinirani hladnjak sa zamrzivačem ispod. Pripada energetskom razredu E i ima zapreminu 341 litru. Sadrži tehnologiju DoorCooling+™ koja omogućuje 32 % brže i učinkovitije hlađenje. Zahvaljujući linearnom invertnom kompresoru, ovaj hladnjak radi izuzetno tiho, izdržljiviji je i štedi više energije.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
LG GBV3100EEP kombinirani hladnjak može se pohvaliti volumenom rashladnog dijela od 234 l i zamrzivača od 110 l. Smješten je u energetski razred E i troši 267 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
LG GBB72BM9DQ kombinirani hladnjak crne boje može se pohvaliti obujmom rashladnog dijela od 277 l i zamrzivača od 110 l. Smješten je u energetski razred E i troši 217 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
Samostojeći američki hladnjak energetskog razreda F od nehrđajućeg čelika ukupnog volumena 530 l. LG GMB844PZFG ima Total No Frost tehnologiju, hladnjak ima i upijač mirisa, koji osigurava svjež zrak u prostoriji.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
LG GBF71PZDMN Hladnjak sa zamrzivačem ispod pripada E klasi energetske učinkovitosti. Nudi 340 litara obujma, od čega 233 litara za hladnjak i 107 litara za zamrzivač.
Trenutno nedostupno
LG GBP61SWPGN hladnjak s donjim zamrzivačem spada u D razred energetske učinkovitosti. Nudi 341 litara zapremine, od čega 234 litara za hladnjak i 107 litara za zamrzivač.
Trenutno nedostupno
Tvrtka LG Electronics, Inc (LG) osnovana je 1958. godine. Vodeća je svjetska tvrtka u području potrošačke elektronike, kućanskih aparata i mobilne komunikacije. Slova L i G u krugu simboliziraju svijet, budućnost, mladost, humanost i tehnologiju. Nastoje održavati dobre odnose s kupcima širom svijeta.