JBL Horizon 2 Radio budilica, Bluetooth 4.2, crna

Broj: 2800243001
Zbog modernog dizajna i LED osvjetljenja unutrašnjost izgleda bajno, a tako i zvuči, što omogućuju zvučnici 2×4 WJBL Pro Sound – moderna Bluetooth 4.2 radio budilica JBL Horizon 2 DAB hvata FM / DAB / DAB + stanice, a također može reproducirati glazbu s mobilnog telefona. Ugrađeni USB priključci koriste se za punjenje povezanih uređaja.   Cijeli opis

Boja

default
default
119 €
Dostava MALL

Na zalihi 3 artikla

Već danas predviđeno osobno preuzimanje u poslovnici u Zagrebu

Sutra dostava za Zagreb i okolicu

Sutra dostava za ostale županije
Broj: 2800243001

Mišljenje korisnika (0)

Onkar S.
21.6.2023
Potvrđena kupnja
Awesome 😎😎😎. That's all you need.
Autor želi ostati anoniman
20.4.2022
Potvrđena kupnja
Budilica ima paprenu cijenu, ali ovo i nije "samo budilica", već zgodan mali dodatak spavaćoj sobi koji može poslužiti i kao ambijentalna svjetiljka, bluetooth zvučnik i punjač za gadgete. Prima DAB i FM signal, može memorirati tri radijske postaje, a osvjetljenje displeja prilagođava se osvjetljenju prostorije. Tako kod jakog svjetla ili sunca, displej svijetli maksimalnim intenzitetom, dok se u potpunom mraku brojke vide dovoljno za raspoznati koliko je sati, ali i dovoljno slabo da ne smeta kod otvaranja očiju usred noći. Kao većina budilica, ima malenu CR2032 bateriju da zapamti postavke u slučaju nestanka struje. Pamti dva alarma, može se namjestiti da zvoni svaki dan, jednom ili od ponedjeljka do petka. Alarm može biti neka od zapamćenih radio postaja ili neka od tri ugrađene melodije. Može se namjestiti i da se kod alarma upali ambijentalno svijetlo. Kao manu mogu istaknuti što čak i danju, ako prostorija nije dovoljno osvijetljena, displej neće biti u dovoljnom intenzitetu da se sat vidi ako ste udaljeniji od budilice. Također, dva USB porta služe samo za punjenje. Šteta što ne podržava npr. USB stick sa MP3 glazbom, a s obzirom na cijenu, bilo bi zgodno da ima i Wi-Fi povezivost i mogućnost streamanja sa nekog glazbenog servisa. Sve u svemu, zgodna stvarčica ljepuškastog dizajna koja će lijepo pristajati svakom noćnom ormariću.
DAB
Bluetooth
Alarm za jedan dan / svaki dan / pon.-pet.
Veliki displej
Ambijentalno svijetlo
Intenzitet displeja ovisi o osvijetljenosti prostorije
Punjenje drugih uređaja preko 2 USB porta
Paprena cijena
Nema Wi-Fi povezivost
USB portovi služe samo za punjenje drugih uređaja
Intenzitet osvjetljenja displeja nekad ne odgovara osvjetljenu prostorije
Igor V.
15.2.2022
Potvrđena kupnja
Nažalost moji primjerak je došao sa nepotpunom funkcionalnost, odnosno Budilica radi samo sa Alarmom i nemože se namjestiti da budi uz muziku. Mall.hr je Vrlo brzo riješio povrat neispravne budilice i ista je trenutno na servisu. Čekam informacije